"EGY GYÖNYÖRŰ SZÉP, HÓFEHÉR C5 KOMBI VAGYOK! EZUTÓN KERESEM SZERETŐ GAZDIMAT, AKI KÉPES BELÉM SZERETNI, GONDOSKODNI RÓLAM, ÉS ÉLVEZNI AZT A SZERETETET, MEGBÍZHATÓSÁGOT, KÉNYELMET, AMIT ÉN ADNI TUDOK NEKI. ÉN MÁR BIZONYÍTOTTAM ÉLETEM SORÁN, ELŐZŐ HÁZASSÁGOMBAN 189 000 KM. ET TELJESÍTETTEM HIBA NÉLKÜL, IGAZ AZT IS EL KELL ISMERNEM, HOGY PÁROMTÓL MINDENT MEGKAPTAM, AMI JÁRT NEKEM. EZT TANUSÍTJA VEZETETT SZERVÍZKÖNYVEM, A KÉT GYÁRI KULCS AMIVEL MÉG MINDÉG RENDELKEZEM. SAJNOS CSALÁDI OKOK MIATT EL KELLETT VÁLNUNK, (JÖTT EGY FIATALABB ÉS ELCSAVARTA A FÉRJEM FEJÉT) DE AZÉRT ÉN HISZEK ABBAN, HOGY VANNAK MÉG AKIK AZ IGAZI ÉRTÉKEKET KERESIK. KÉPESNEK ÉRZEM MAGAM MÉG HÁROMSZOR ENNYI KILOMÉTER MEGTÉTELÉRE, EGY SZERETŐ GAZDI TÁRSASÁGÁBAN ÉS RENGETEG ÖRÖMET TUDOK OKOZNI, UGYANIS IGY TERVEZTEK MEG. SZÓFOGADÓ, HALK, MEGBÍZHATÓ TÁRSAD TUDNÉK LENNI, HA ENGEM VÁLASZTASSZ ÉS AZ SEM UTOLSÓ SZEMPONT, HOGY NAGYON CSINOS VAGYOK, NINCSENEK NAGY IGÉNYEIM, PÁR LITER GÁZOLAJJAL BEÉREM ÉS EZÉRT CSERÉBE DINAMIKUSAN RÖPÍTELEK A BOLDOGSÁG FELÉ! AZÉRT AZT IS EL KELL ISMERNEM, HOGY ELŐZŐ PÁROM ÚGY ENGEDTE EL A KEZEMET, HOGY ELÖTTE TELJES SZERVÍZT KAPTAM, MINDEN FONTOS ALKATRÉSZEM KI LETT CSERÉLVE, VEZÉRLÉS, VÍZPUMPA, MINDEN SZÜRŐ, OLAJ, FÉKBETÉTEK, FRISS, FIATALOS ÁLLAPOTBAN VAGYOK, CSAK KÉZEN KELL, HOGY FOGJÁL ÉS IRÁNY A KALAND, A MUNKA, VAGY AMIT ELVÁRSZ TŐLEM. ÉN KÉSZEN ÁLLOK, RÁM NEM KELL KÖLTENED, GYERE, VIGYÉL, IGÉREM HŰ, MEGBÍZHATÓ TÁRSAD LESZEK!"

 

c5_love_hirdi.JPG

c5_love_text.JPG

 

 

"Ferdeszemű, francia szerető Ahogy a hozzáértők mondják franciából csak szex, bor vagy sajt. Na de mi történik, ha egy japánnal keresztezünk egy igazi francia szeretőt? Történetünk télen kezdődött, mikor a japán párom szervizbe kényszerült. Megoldás kellett, gyorsan, olcsón. Japánokról nem akartam lemondani. Ezért inkább egy édes öszvér lett a szerető Honda Dio szívvel, francia külsővel. A dolgát tudta, a ház szokásait gyorsan megtanulta. Egy-két pofon, pár pacsi a formás hátsójára, és már tudta is hol a helye. Hűséges, mint egy bernáthegyi, de meg kell mutatnod, hogy nem üres a tárcád, bár kevésből beéri. Olajat alig fogyaszt (tele a tartály), benzinből is vagy 3-4L-t/100km. Csak győzz magyarázkodni az asszonynál, hogy miért vagy többet az új szeretővel az úton, mint vele az ágyban. A biztonságos együttlétért neked is tenned kell, de a gumira adtam, elől vadonat új gumi van. Azért, hogy az intimitás meglegyen egy gumit neked is venned kell. Az alkoholizmus ellen bebiztosította magát, berúgni nem lehet (alkatrészt adok hozzá), ha inni akarsz tenni is kell érte. A gyorshajtás ellen a régi szíj véd, így is megy GPS szerint 65 körül, de nehogy szédülj a sebességtől, titkolja előled. Két dudás egy csárdában nem fér meg, a páromhoz hűséges vagyok, a szerető repül. Az ára mi más is lehetne, mint 69 Mátyás, és már vándorol is az ágyadba/garázsodba. : -)"

 

peugeot_robi.JPG

peugeot_robi_text.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsivanelado.blog.hu/api/trackback/id/tr178378210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása